Răspunsuri

2014-01-24T20:42:51+02:00
Prin evitarea razboaielor intre statele lumii, salvam mii de vieti. Statul nu o sa trebuiasca sa despagubeasca toate familiile ramase fara sprijin. Sper ca te-am ajutat cat de cat.
27 2 27
imi trebuia de vreo 10-15 randuri ! Dar mersii ca mi-ai dat o idee! :*
Mai vrei ceva idei?
Nu,multumesc!
Cu placere!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T21:04:18+02:00
Razboiaiele lumii,odate incepute, provoaca numeroase pierderi omenesti. statele care intra in conflict au numai de pierdut,se  produc atat pierderi de  vieti omenesti cat si pierderi materiale. inainte de a intra in razboi tarile au o economie dezvoltata iar odata cu intrarea lor in razboi economia scade deoarece intreg statul este concentrat asupra razboiului si toate resursele acelui stat sunt orientate catre armata. dupa incheierea unui razboi statele se refac greu din punct de vedere economic.
71 4 71