Comentariul a fost şters
cratima macheaza rostirea impreuna,mai rapida,a doua cuvinte cu valori morfologice diferite si caderea unei vocale
Să fie acolo Ales
cratima,semn de ortografie, marcheaza elidarea sau caderea sunetului i!
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T10:10:35+03:00


-evitarea hiatului

-elidarea unei vocale

-pastrarea masurei versurilor

-rostirea a doua parti de vorbire diferite intr-o singura silaba

3 5 3
  • Utilizator Brainly
2014-05-18T10:12:08+03:00
Pastrarea masurei versurilor
Rostirea a doua parti de vorbire diferite intr-o singura silaba
ACESTEA SUNT DOAR CITEVA

cratima inlocuieste o litera penru ca acesta sa fie rostit mai rapid iar in general cuvintele cu cratima sunt arheologisme