Răspunsuri

2014-01-24T20:36:31+02:00


His friends...

Don't/Doesn't guess.

Don't need.

Fox in the house...

He is very selfish

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T20:40:16+02:00
Semenii sai=his peers
nu ghicesc=guess not
nu au nevoie=do not require
vulpe in casa=fox in the house
el este foarte mandru de sine=he is very proud of itself
himself* , don't guess,
Mi se pare ca persoana care ti'a dat raspunsul are lacune mari la limba romana si engleza, deci daca folosesti aceste raspunsuri la scoala o sa fii depunctat.
nu ghicesc -depinzand de context pot sa spui guess not dar depinde de persoana la care trebuie sa pui verbul, deci e necesar contextul propozitiei. Asta e una. A doua greseala: nu au nevoie se traduce " don't need" .pe cand "don't require" se foloseste cand este o problema tehnica, de exemplu aparatul nu are nevoie/necesita tipul asta de cablu... sau asa ceva poti folosi "don't require", altfel se foloseste "to need"(a avea nevoie).
Cat despre ultima propozitie care este completa in limba romana, greseala este innacceptabila: El este foarte mandru de sine insusi se traduce "He is very proud of himself" , 'itself" care este folosit de userul de mai sus se foloseste doar pentru lucruri si stari( impersonal). Din pacate, copii, daca nu aveti radacini puternice in limba romana, nici o sansa sa invatati vreodata foarte bine o limba straina.
primul care a dat raspunsuri a folosit translate=ul; e varza