Răspunsuri

2014-05-18T11:58:17+03:00
A)fumuri-subiect exprim prin subst com
albe-atribut exprim prin adj
se ridica-predicat exprim prin verb
in vazduh- camplement exprim adv de loc
scanteios -atribut exprim prin adj

3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-18T15:18:36+03:00
A) fumuri- subiect simplu,cazul nominativ exprimat prin substantiv comun,nr.pl.
   albe-adverb în cazul acuzativ exprimat prin adjectiv,nr.pl
   se ridică-predicat verbal exprimat prin verb predicativ,persoana a 3 a
   în-prepoziție
   (în) văzduhul-complement exprimat prin substantiv comun,nr.sg.
   scânteios-atribut în cazul acuzativ exprimat prin adjectiv
b) Se văd frumosul cer și stelele strălucitoare.

   Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
1 5 1