Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T23:50:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
2√6( 3/ √2 - 2/ √3)  rationalizam 

2√6(3√2/2 - 2√3/3) aducem  la acelasi numitor in paranteza

2√6 * (9√2-4√3)/6 = √6( 9√2 -4√3)/3= (9√12 -4√18)/3= (18√3- 12√2)/3



2(3√3-2√2)= 6√3- 4√2


(18√3 -12√2)/3  -(6√3-4√2)  aducem la acelasi numitor
18√3-12√2 -18√3 + 12√2  se simplifica si ne da 0



2 5 2
2014-05-18T07:23:15+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
...=\dfrac{6\sqrt6}{\sqrt2}-\dfrac{4\sqrt6}{\sqrt3}-2(3\sqrt3-2\sqrt2)=6\sqrt3-4\sqrt2-6\sqrt3+4\sqrt2=0