Cine imi poate explica mai usor urmatoarele 2 lectii :
"Unitati de masura pentru Lungime. Transformari . Perimetre. "
si
"Unitati de masura pentru suprafete . Transformari . Aria patratului si a dreptunghiului."
MULTUMESC FOARTE MULT :* ♥

2

Răspunsuri

2014-05-17T21:58:05+03:00
Uniteti de masura pt lungime.transformari
mm/cm/dm/m/dam/hm/km}unitati de masura
1000000mm=1km=10hm=100dam=1000m=10000dm=100000cm=1000000}transformari



scz doar atata stiu :*

multumesc !!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ☺
vu putin de la toti iese lucrul dorit :*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T22:01:59+03:00
Unitati de masura pentru lungime:mm,cm,dm,m.dam.km}
perimetrul reprezinta suma tuturor laturilor,de exemplu daca latura unui patrat este 3,patratul avand 4 laturi facem 4x3.daca avem un triunghi cu laturile de 5 cmmtriunghiul avand 3 laturi facem 5x3
aria patratului= latura x latura sau l
²
aria dreptunghiului=lungime x latime

1 5 1