este media in care cel putin un termen se repeta de cel putin 2 ori
neaparat?
este media unde primul sau al doilea termen se repeta de 2 ori
Media aritmetică ponderată:Mp=a1xp1+a2xp2+a3xp3+...anxpn/p1+p2+....pn
, unde a1, a2, ..., an reprezinta numerele, cu ponderile p1, p2, ..., pn.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T19:40:27+02:00


este media dintre lucrurile si numarul lor.. ex.. 10 -note de 10 si 8-note de 9 : 10X10+9X8


2014-01-24T19:41:24+02:00
Media aritmetica ponderata a "n" numere reale este segala cu suma produselor dintre ponderi si numere impartita la suma ponderilor.