Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T20:42:21+03:00
Este steagul Uniunii Europene
ms
Uniunii Euopene ,in plus Europa nu e continent ci parte a lumii
Europa nu este continent ? Doamne, am trait sa o aud si pe asta ! Ei bine afla ca Europa este unul din cele 7 continente ale lumii
Cele 7 continente sun Euroasia,Africa,America de Sud,America de Nord,Australia,Antarctida
scz 6 nu sapte
2014-05-17T20:47:30+03:00