Intr-o excursie de trei zile niste elevi au vizitat mai multe orase.in prima seara in orasul a au dormit cate 4 in camera in a doua seara in orasul b in a doua seara in orasul b au dormit cate 2 in camera iar in ultima seara in orasul c fiecare a avut camera sa .dupa cele 3 zile au inchiriat 84 camere.cati elevi au fost in excursie

2
va rooooooooooooooooog!nu o stiu
fie impartirea:***
fie impartirea;**0*:*=***

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T20:22:20+03:00
X = nr. de elevi

x/4 + x/2 + x = 84
x/4 + 2x/2 + 4x/4 = 84

7x/4 = 84

x = (84 * 4) / 7 
x = 12 * 4
x = 48 elevi


serios.ms mult!
mii de multumiri
Sa-ti spun un secret: Cu ecuatii e mai usor.
Sa-ti spun un secret: Cu ecuatii e mai usor.
stiu
2014-05-17T21:45:34+03:00