Identificati atributele verbale din textele de mai jos: a. cand vazu argintarul closca cloncanind si puii piuind, cu totul si cu totul de aur, intelese ca trebuie sa fie lucru maiestru. b. cu drept sau fara drept, gaseam vinovati, in gandul meu, pe toti acesti zgarietori de copaci, care avusesera desertaciunea...de a-si eterniza numele in pustiu. c. de s-ar face dealul ses/si padurea drum de mers/ sa vad pe unde-am purces.

2

Răspunsuri

2014-05-17T20:04:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A)cloncanind, piuind,

b)zgarietori, de a eterniza

c)de mers
ses e substantiv comun
dar atributul poate fi substantival
da poate fi, dar tu ai cerut atributele verbale
aha mi-am dat seama
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T20:06:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A)cloncanind, piuind
b)de a eterniza
c)de mers
9 4 9