Buna, am si eu de facut un ierbar cu flori , iar aceasta planta am gasit-o pe deal si din pacate nu stiu cum se numeste. Daca stiti cum se numeste va rog frumos sa imi spuneti pentru ca eu nu stiu nici denumirea populara nici pe cea stiintifica. As fi foarte recunoscatoare daca ma ajuta cineva.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T20:04:48+03:00
Nu stiu care este numele stintific dar popular se numesc "brebenei",poate gasesti pe net numele adevarat!
esti sigura ca asa se numesc ??? :D
da
ok, ms muult :)
cu placere
2014-05-17T20:08:10+03:00
Corydalis bulbosa, denumire stiintifica
Tu ai gasit denumirea stiintifica pentru raspunsul lui Petrw, dar nu ma ajuta ...
Comentariul a fost şters
mda ... :)