Răspunsuri

2014-05-17T19:55:35+03:00
Avoir
j'aurais eu
tu aurais eu
il aurais eu
nous aurions eu
vous auriez eu
ils auraient eu

Etre
j'aurais ete
tu aurais ete
il aurait ete
nous auriona ete
vous auriez ete
ils auraient ete
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T19:55:47+03:00
La imperfect:
regle:Le radical du verbe(1 pl prezent fara "ons")+terminaisons:-ais,ais,ait,ison,iez,aient.
AVOIR
J'avais(eu aveam)
tu avais(tu aveai)
il/elle avait(el/ea avea)
nous avions (noi aveam)
vous aviez(voi aveti)
ils/elles avaient(ei/ele aveau)
ETRE
J'etais(eu eram)
tu etais(tu erai)
il /elle etait(el,ea era)
nous etaions(noi eram)
vous etaiez(voi erati)
ils/elles etaient(ei ele erau)

tu ai conjucat la perfect compus (passe compose) care e tot o forma a trecutului,dar asta nu inseamna ca imperfectul nu este.Sper ca te-am lamurit !
Habar n-ai draguta franceza. La viitor se conjuga astfel : j'aurai, tu auras, il aura, ....
baby,eu acum vorbesc de trecut si ma iei cu viitorul?
Hai gata, eu cred ca Petrw a scris corect si gata!
multumesc ! :*