Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-17T19:47:50+03:00
Hai repede! (interjectie)
Andrei alearga repede.(adverb)
Intr-o seara a plouat tare.(substantiv)
Multumesc frumos...raspunsul tau mi-a fost de ajutor
cu placere...ma bucur ca te-am putut ajuta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T19:51:15+03:00
Repede adv ex Merge repede.
rapid adj Colpilul rapid a ajuns primul.
ca vb  a repezi  El s-a repezit sa manance primul .
4 4 4