Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T19:30:58+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Salve!

Cele 4 triunghiuri mici formate sunt echivalente!

Atunci aria paralelogramului ABCD este de 4 ori aria triunghiului ADO => 56  cm^{2} .

Salutare!

Am si eu o intrebare: de ce? A trecut ceva timp de cand nu am mai facut probleme de geometrie si as vrea sa imi reamintesc macar cate ceva.
2014-01-24T19:30:58+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aria paralelogramului este de patru ori aria triunghiului ADO.
Esenta e asa: daca intr- un triunghi oarecare ducem una din mediane se formeaza 2 triunghiuri echivalente( se traseaza inaltimile corespunzatoare celor 2 segmente congruente( de fapt una singura) si se calculeaza cele 2 arii cu formula clasica a ariei unui triunghi).
Ok Merci!