Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T19:32:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
P=2l+2L=12
l=L/2

2*L/2 +2L=12
L+2L=12
3L=12
L=4
l=4/2=2

A=L*l= 4*2=8
26 3 26
2014-05-17T19:36:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
12:2=6 dm (lungimea +latimea)
6:3=2 dm (latimea)
2х2=4dm(lungimea)
A=2х4=8 dm patrati
17 4 17