Răspunsuri

2014-05-17T19:10:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
D=54-38=16

Nr sunt:54,50,46,42,38,34,30,26,22,18
nu-i corect
26-4=22,nu24
multumesc mult dar rezultatul trebui sa fie numarul 10 sau 12sau 36 sau48
avem aceste variante de raspuns
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T19:11:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
54,50,46,42,38,34,30,26,22,18.
54-38=16
54,50,46,42,38,34,30,26,22,18
54-38=16
eu ma numesc Andreea:)