Răspunsuri

2014-01-24T19:13:58+02:00
Compunere descriptiva- descrii ceva, povestesti
Diateza este o categorie gramaticală caracteristică verbului, care exprimă raportul dintre acțiune și subiectul gramatical.
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T19:17:35+02:00
Compunerea descriptiva are ca mod de expunere predominat DESCRIEREA.
Diateza este o caracteristica a verbului care reprezinta raportul dintre actiune si subiectul gramatical.Exista : diateza activa,pasiva si reflexiva.
1 5 1