Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T19:06:53+02:00
Cum adica necesitatii autocunoasterii ?Explica , poate te pot ajuta .
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Acea a fost ziua in care mi-am intalnit prietena . Nu numai ca ne-am si imprietenit si a fost o adevarata prietenie , ce m-a ajutat sa gasesc lucruri noi , care imi erau de folos si imi placeau .
Cam atat . Bafta !
2014-01-24T19:10:19+02:00
Cred ca esti in masura sa ti-l realizezi singura...
Dar, iti dau cateva idei :D
Poti incepe cu definirea termenilor: "necesitate" "autocunoastere"
Sa vorbesti despre temperament( sangvinicul,colericul,flegmaticul sau melancolicul) , apoi despre caracter, personalitate, aptitudini,imaginea de sine etc.
Trebuie sa-ti pui tie intrebariile ! :)
1 5 1