Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T17:56:22+03:00
Conditional optativ, perfect:nu ar fi evoluat
conjunctiv, prezent: sa se ridice
indicativ,imperfect: se numara
indicativ, perfect compus: au recunoscut
6 4 6
2014-05-17T17:58:03+03:00
Nu ar fi evoluat- mod conditional optativ timp perfect
sa se ridice-mod conjunctiv, timp prezent
se numara-mod indicativ timp prezent sau imperfect
au recunoscut-mod indicativ timp perfect compus
2 5 2