Răspunsuri

2014-05-17T17:16:22+03:00
Eu cred ca g.cojbuc a pus acest titlu deoarece e  un titlu referitor la tex si este un titlu care ar influenta mai mult oameni sa il citeasca  la sarbatorile de pasti
4 2 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T17:17:56+03:00
In aceasta poezie este vorba de Sfanta sarbatoare a Patelui. Satul este vesel,totul de jur imrejur arata ca a sosit primavara.Asfintitul sorelui a pus stapanire pe intreg satul.Fete tinere,batrani si toti satenii se indreapta catre biserica,spunandu-si "Hristos a inviat!"Iar ceilalți rspunzînd cu "Adevărat a înviat"totul în jur miroase a sărbătoare iar copii bucuroși fug mereu.Căci de paști e pace deaceia toți se bucură de Învierea lui Hristos
7 3 7