Vreau trei propozitii cu cuvintele : scorbura , rachita , dispret
si doua propozitii care sa se termime la sfarsit cu semnul intrebarii si al exclamarii

2
trebuie o propozitie cu punct si dupaia cu ale semene
da
ok
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-05-17T17:06:28+03:00
1.Scorbura vulpii e bine păzită de prădători.
2.Deasupra izvorului se întinde o răchită parcă extrasă din povești.
3.Mihai arată dispreț față de mama sa.
4.Țara mea este o țară superbă!
5.Oare ce l-a făcut pe Ștefan cel Mare să decurgă la asemenea vicleșuguri?
multumesc
cu plăcere dacă mai ai nevoie apelează
puteti sa ma ajutati si la urmatorul enunt : voi sunteti curiosi? povestiti o intamplare pe care ati trait-o sau credeti ca vi se poate intampla datorita curiozitatii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T17:26:26+03:00
1.Scorbura vulpii e bine păzită de prădători.
2.Deasupra izvorului se întinde o răchită parcă extrasă din povești.
3.Mihai arată dispreț față de mama sa.
4.Țara mea este o țară superbă!
5.Oare ce l-a făcut pe Ștefan cel Mare să decurgă la asemenea vicleșuguri?Sper sa te ajute!

da , multumesc
dar de ce ea m-ia copiat răspunsurile uităte la minute
scuze dar am avut nevoie de puncte scuze scuze scuze!