Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T16:41:09+03:00
X-suma de bani a lui Vlad
y-suma de bani ai Dianei

x=2y
x+13=y+31
x=y+31+13
x=y+44
2y=y+44
2y-y=44
y=44
x=2*44=88

44-13=31 avea la inceput Vlad
88-31=57 avea la inceput Diana
1 5 1
2014-05-17T16:51:14+03:00

a⇔suma de bani a lui vlad

b⇔suma de bani ai dianei

a=2b

a+13=b+31

a-b=13+31

a-b=44

⇒a=44+b

2b=44+b

2b-b=44

⇒b=44

a=2*44

a=88

44-13=31(suma lui vlad la inceput)

88-31=57(suma dianei la inceput)