Răspunsuri

2014-05-17T16:17:01+03:00
Www.e-scoala.ro/biologie/boli_ale_inimii.html
nuuu e bun..pe ala am cautat mai devreme si nu arata bine,are semnul intrebarii in loc de diacritice, si imi trbuie pt un proiect .nu pot sa-l prezint asa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T16:43:15+03:00
Hipertensiune arteriala(HTA),este o boala cronica,caracterizata prin valori crescute ale presiunii arteriale.
Anevrismul aortei toracice si abdominale,sunt dilatatii anormale,congenitale,dobandite ca urmare a afectarii peretelui arterial prin arteroscleroza,aortita luetica,infectie sau traumatism.
Angina Pectorala,este cea mai frecventa de manifestare a cardiopatiei ischemice cronice.
Blocul de ramura stanga si dreapta,este o tulburare de conducere caracterizata prin intarzierea stimulului inimii la nivelul ramurilor sale, din ventriculi.
Blocul Sinoatrial si Atrioventriculari;blocul sinoatrial este o tulburare de conducere provocata de absenta stimulului sinusal,fie de trecerea lui la trecere spre atriu. si cel atrioventricular este o tulburare de propagarea unui stimul sinoatrial catre ventricular,astfel nu are loc contractia inimii.
Infarctul Miocardic,este o necroza a miocardului datorita unei opriri a circulatiei sangelui in arterele coronaremprodusa prin:a)tromboza primara dezvoltata pe o placa arteroscleroasa. b)hemoragii ale inimii. c)hematom prin hemoragie in peretele vascular.
pericardita-inflamarea pericarduluyi,miocardita-inflamarea muschiului inimi miocard,