Va rog,din propozitia urmatoare,care sunt comparatii si care sunt epitete??
"Izvorul curge subtire,intinzand in fata,ca pe o naframa,obalta mica,pe care ,uneori,o impunge,caun ac de aur,cate o raza de soare."

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T15:38:52+03:00
ac de aur-epitet
raza de soare.-epitet
"
balta mica-epitet
intinzand in fata,ca pe o naframa,-comparatie

1 5 1
2014-05-17T15:39:11+03:00
In fata ca pe onaframa-comparatia    curge subtire-epitet