Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T15:28:04+03:00
Catedrala Patriarhala; Muzeul Grigore Antipa; Muzeul Gerorge Enescu; ACADEMIA ROMANA; ARCUL DE TRIMF; BANCA NATIONALA; PALATUL COTROCENI; CASA POPORULUI
Si la 1 si la 2 .?
DA...TOATE SUNT IMPORTANTE
La unu sedii si la 2 instituti
2014-05-17T17:17:12+03:00
Catedrala Patriarhala; Muzeul Grigore Antipa; Muzeul Gerorge Enescu; ACADEMIA ROMANA; ARCUL DE TRIMF; BANCA NATIONALA; PALATUL COTROCENI; CASA POPORULUI