Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T15:23:19+03:00
Valoare morfologica= parte de vorbire
ce parte e vorbire este?
ms!!
n-ai pentru ce
Valoarea morfologica reprezinta ce parte de vorbire este un cuvant.
2014-05-17T15:23:42+03:00
Valoare morfologica inseamna parte de vorbire (verb,articol, substantiv, adjectiv etc.)
ms!
Valoarea morfologica reprezinta ce parte de vorbire este un cuvant.