Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T15:21:53+03:00
Hi, my name is x. i am twenty years (sa zicem , tu iti pui varsta si numele adevarat si localitatea , tara , unde locuiesti  ce vrei ..)I live in ... .Every day i go to school.I like school so much . When i arrived usually i do my homework and  i play tennis with my friend .I like to go shopping and to listen to music . asa poti incepe si pe urma dezvolti ..
20 4 20
2014-05-17T17:43:47+03:00
Iti spui numele tara  ce iti place  sa faci ce studieze materiile preferate poti sa pui culoarwe  floarea cintecul cintaretul preferat si sa vorbesti despre el
3 5 3