Vreau intrebarile pentru propozitia circumstantiala de(loc,timp,mod,cauza,scop),si pentru propozitiile subordonate(subiective.predicative,atributive,completive directe,completive indirecte).
Rog seriozitate!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T14:51:29+03:00
Propozitia de loc-unde?
Propozitia de timp-cand?
Propozitia de mod-cum?
Propozitia de cauza-din ce cauza?
Propozitia de scop-cu ce scop?
Subiectiva:Cine?(si se recunoaste dupa expresiile impersonale de la inceput:Posibil,imposibil,e bine e rau..etc)
Predicativa:ce este?(se recuoaste dupa vb a fi,a intelege,a deveni)
Atributiva:-care,ce fel de ?
Completiva directe:ce?de ce?
Completiva indirecta:al cui ,despre cine despre ce...toate intrebarile complementului indirect ;)
1 5 1
2014-05-17T14:52:44+03:00
Circumstantial de loc:unde?
circumstantial de timp: cand?
circumstantial de mod: cum?  in ce fel?
circumstantial de cauza: din ce cauza?
circumstantial de scop: din ce scop?datorita carui fapt?
Propozitia circumstantiala predicativa o cunosti dupa verbul copulativ din regenta
Propozitia subiectiva arata cine face actiunea din regenta
Propozitia completica directa:ce?
Atributiva:ce fel de?care?
completiva indirecta:despre cine?despre ce?la cine?la ce?
Sper ca te-am ajutat :)
1 5 1