Răspunsuri

2014-05-17T14:45:41+03:00
A se preface - prin derivare de la cuv de baza face adaugandu-se prefixul pre
zgripturoaca-prin derivare de la cuv de baza (?) scz  adaugadu-se sufixul oaica
a se induiosa- prin..... duios adaugandu-se prefixul in
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T15:01:27+03:00
A se preface-verb format prin derivare ,cu prefixul,,pre-,, de la verbul a face.                        a se induiosa-verb format prin derivare cu prefixul,,in-,, si sufixul,,-a,, de la adjectivul duios                zgripsoroaica-substantiv format prin derivare cu sufixul,,-oaica,,de la substantivul,,zgripsor,,
1 5 1