Răspunsuri

2014-05-17T14:42:00+03:00
 O cauza ar fi apropierea de Polul Nord.

1 3 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T14:43:46+03:00
Lacurile glaciare există in Peninsula Scandivă , în primul rând pentru că , după cum ştim este o suprafaţă situată în apropiere de polul nord , aşadar clima rece îşi face simţit efectul , dar şi pentru că tot din acest motiv , în urma cu mult timp , Scandinavia a fost acoperită de calota glaciară , şi de aici originea lacurilor este una glaciară . 
1 5 1