Răspunsuri

2014-05-17T14:37:27+03:00
Genul literar este o categorie a teoriei literaturii ce reunește opere asemănătoare prin raportul dintre artist și realitatea obiectivă, exprimată prin modalitatea specifică de a înfătișa omul, acțiunile și stările sale sufletești. Genul literar nu cunoaște delimitări rigide. Fiecărui gen i se subsumează diferite specii literare. Genurile literare sunt genul liricgenul epicgenul dramatic.
eu sunt in clasa av-a si na nu prea am inteles dar ms oricum
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T14:42:32+03:00
Sunt 3 genuri literare :

Epic- In care este prezentata o actiune

Liric-Poezii

Dramatic- Comedie , Tragedie , Drama

Iar specii literare sunt tipuri de texte care se incadreaza intr-unul din cele trei genuri (Basm - gen epic; Pastel- Gen liric etc. )