Va rog ajutatima|Indentificai in textul epitetele .Descifrati inva rog ajutatima|
Indentificai in textul epitetele .Descifrati in comentariu propriu semnificatia atrei dintre ele .Analizati modalitatea de creare a imaginii . Indentificati si alte figuri de stil .
In leagan ucis e poetul
Sub geana padurii batrana acel care astea le-ar scrie un cuib prefacut in cenusa.
lumina pe lacuri tresare
cind soarele tinar si palid
prin fum peste bocet rasare
In leagan ucis e poetul
acel care astea le-ar scrie ,
dar inca traieste izvorul
cu apa lui sfinta si vie .

2
Alte figuri de stil
metafore: "sub geana padurii batrana" , " lumina pe lacuri tresare"
enumeratii : " tanar si palid", "sfanta si vie"

Răspunsuri

2014-05-17T14:37:40+03:00
Epitetele : soarele tanar si palid , leagan ucis , padure batrana 
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T15:01:50+03:00
Epitete    ucis ,prefacut, batrana,tanar ,palid.
1 5 1