Răspunsuri

2014-05-17T13:50:26+03:00
100%-40%=10%  10%=10lei respectiv 1%=1leu  100%=100lei avea de la inceput
Raspunsul corect este 60 de lei. Dar nu stiu cum sa rezolv..
atuci cred ca n-am inteles eu bine problema ma scuzi
Nu e nimic:)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T13:53:50+03:00
X-suma initiala
x-10-restul


40% din x-10= 40/100 * (x-10)= 2/5 *(x-10)= (2x-20)/5-a cheltuit

x-10-(2x-20)/5= x/2 aducem la acelasi numitor
10x-100 -2(2x-20)=5x
10x -100 -4x +40=5x
6x -60=5x
6x-5x=60
x=60

12 4 12
Multumesc :D Asa trebuia sa dea :)
n-ai pentru ce ;)