Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T17:57:13+02:00
Genul epic cuprinde toate operele literare in care autorul isi transmite in mod indirect ideile,gândurile si sentimentele.
2014-01-24T17:57:51+02:00
Genul epic cuprinde acele opere literare în care ideile și sentimentele autorului sunt transmise indirect, prin intermediul acțiunii și al personajelor. Genului epic îi corespunde, ca mod de expunere, narațiunea.Structura operelor epice[modificare | modificare sursă]În general, operele epice sunt structurate după momentele subiectului:Expozițiunea (fixează spațiul, timpul, unele personaje și împrejurările conflictului)Intriga (momentul în care se declanșează conflictul între personajele narațiunii)Desfășurarea acțiunii (prezintă întâmplările cronologic)Punctul culminant (momentul cel mai tensionat al conflictului)Deznodământul (momentul rezolvării conflictului)În unele cazuri, intriga poate fi plasată înaintea expozițiunii.Există și termeni noi pentru structura genului epic:Situația inițială (momentul actual)Evenimentul care schimbă situația inițialăDesfășurarea acțiunii (la fel ca și termenul vechi)Depășirea situației dificile sau punctul de maximă tensiuneSituația finală (momentul final)
3 5 3