Răspunsuri

2014-05-17T18:31:24+03:00
Bazinele oceanice(cele mai mari adancituri ale scoartei terestre,unde s-au acumulat cantitati uriase de apa) sunt formate din scoarta terestra,care rezulta din evolutia rifturilor(a agentilor interni).
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T19:45:17+03:00
Ele sunt create de factorii tectonici, în etape de sute de milioane de ani. Pe Pământ există patru bazine oceanice: Bazinul Pacific, Bazinul Atlantic, Bazinul Indian și Bazinul Arctic.
1 5 1