Bogdan a primit intr-un joc doua cartonase cu numere.I s-a cerut sa afle diferenta dintre produsul numerelor si catul acestora.Ajuta-l pe copil sa gaseasca si sa rezolve exercitiul corect pt aceasta problema. Schema este asa...(119×7)-(199:7)........Urgent!

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-17T13:03:37+03:00
(119×7)-(119:7)=833-17=816
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T14:00:01+03:00