Răspunsuri

2014-05-17T12:51:06+03:00
Au avut loc discutii despre succesiunea averii familiei sale.
A apasat pe acceleratie si a marit viteza masinii.
trebuia sa pastrezi forma succesiune si acceleratie
aaa scuze stai putin
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T12:54:34+03:00
Faza muzicala este unitate muzicală alcătuită dintr-o succesiune de sunete cu un sens expresiv propriu.

Am niste probleme la acceleratie.
mai simpla poti sa o faci pe prima sunt numai clasa a3-a
Proverbul este o vorba inteleapta, un cuvant sau o succesiune de cuvinte.
multumesc mihaela,stii rusa?
Proverbul este o succesiune de cuvinte..
Uite mai usor
Nu prea bine