Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T12:50:35+03:00
Triunghi oarecare : (b*h):2 sau (ab * sin de alfa) Tr. Dreptunghic : (c1*c2)/2 Tr. Echilateral : l(la a doua) radical din 3 totul pe 4 Patrat : l la a doua Drept : l*L Paralg: b*h Trapez: (b+B) * h totul pe 2 Romb : d1*d2 totul pe 2
3 5 3
  • Utilizator Brainly
2014-05-17T13:01:58+03:00

Aria triunghiului dreptunghic este L ori l.
Aria patratului este latura la patrat.
Aria rombului este lungime ori inaltime.
Aria trapezului este A=(B *b)h/2.
2 5 2