Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T12:28:00+03:00
Conjugarea intai: cele care se termina in a
a doua: cele care se termina in ea
a treia: in e
a patra: i 
a parea, a sedea la conjugarea a doua
Merci mult! :)
a scie, a duce la atreia
a cobori, a minti la a patra
cu placere :*
2014-05-17T12:29:20+03:00
Conjugarea 1 cuprinde toate verbele la infinitiv se termina in ,, a,,.
conjugarea 2 cuprinde toate verbele la modul infinitiv se termina in ,, ea,,
conjugarea 3 cuprinde toate verbele la modul  infinitiv se termina in ,, e,,
conjugarea 4 cuprinde toate verbele la modul infinitiv se termina in ,, i,,
1 5 1