Am un exercitiu la Romana si nu stiu sa il rezol acesta este:

Construiti fraze formate din:
a)Propozitii principale
b)o propozitie principala si doua propozitii secundare
c)doua propozitii principale si dua propozitii secundare

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T12:21:04+03:00
propozitii princiale: "el a mers in parc si s-a jucat"
o prop. principala si doua secundare:El a mers in oras pentru a se juca si pentru a se recreea.(cele subordonate sunt circumstantiale de scop)
doua propozitii principale si doua secundare:el a fost in parc,sa distrat,pentru ca s-a intalnit cu alti copii,care erau de varsta lui(primele 2 sunt prinipale,a treia este de scop, a patra atributiva)

6 4 6
2014-05-17T12:24:27+03:00
 a)A venit anotimpul de vara.
b) Avenit primavara!
Soarele straluceste frumos.
Incep sa apar florile de primavara.
c) Intrp-o zi , frumoasa de frimavara Ana s-a dus la scoala.


2 4 2