Cine stie sa-mi spuna si mie toate toate lecturile care intra anul acesta la examenul de cls a 8-a... si vreau ceva gen titlu si autor, nu comentarii ca le gasesti pe net sau pe nush unde... vreau seriozitate...

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T12:25:28+03:00
Hei si eu sunt in clasa a opta si noua ne-a spus ca se da :nuvela,pastelul,schita,fabula.S-a scos din examen balada si romanul.Nu trebuie sa inveti o opera anume de obicei iti da sa caracterizezi un personaj dintr-o nuvela sau sa faci rezumtul unei nuvele studiate la clasa,sa demonstrezi ca un  text la prima vedere este nuvela/opera lirica etc.
In concluzie trebuie sa sti si tu macar sa carcaterizezi un personaj ,sa sti un rezumat pentru ca asa o sa fie.
1 5 1
2014-05-17T13:02:36+03:00
Cred ca acestea :Nuvela,Pastelul,Schita,Fabula.
SA DEMOSTREZI,CA ACESTA E IN SPECIAL CEA MAI INPOTANTA