Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T12:11:06+03:00
Sensul propriu este folosit cu sensul lui normal,pe cand cel figurat este o metafora.
de exemplu :"Mi-a sarit inima din piept"-are sens figurat pentru ca nu are cum sa-ti sara inima din piept,ci doar ai vrut sa spui ca te-ai speriat.
In caz ca vezi un film de groaza sau ceva de genu in care chiar i-a sarit cuiva inima din piept atunci are sens propriu
Sper ca ai inteles ;)
1 5 1
2014-05-17T12:11:17+03:00


sensul propriu este sensul normal al cuvintelor

ex:am rupt o floare din gradina.

sensul figurat este sensul neobisnuit al cuvintelro.

ex:era o om in floarea varstei.

1 5 1