Răspunsuri

2014-05-17T12:02:46+03:00
X²-10x +16=0
a=1
b=-10
c=16
Δ= 100- 64=36

x1,x2= 10 +/- √36/ 2=   10+/- 6/2
x1= (10+6)/2= 16/2=8
x2=(10-6)/2= 4/2=2

x²-10x+16= a(x-x1)(x-x2)= (x-8)(x-2)
x²-10x +16=0

(x-8)(x-2)=0
x-8=0  x-2=0
x=8      x=2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T12:03:29+03:00

x²-10+16=0

x²-2x-8x+16=0

x(x-2)+8(x-2)=0

(x-2)(x+8)=0

x-2=0

x=2

x+8=0

x=-8

sper ca te-am ajutat

da
de anul trecut trebuia sa fii invatat formulele de calcul prescurtat,factorul comun sau sa grupezi teemenii
termenii*
acest exercitiu l-am facut prin gruparea termenilor
aaaaaa ms