Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T11:54:42+03:00
X²-2x-8x+16=0
x(x-2)+8(x-2)=0
(x-2)(x+8)=0

x-2 =0     x+8=0
x=2        x=-8
am descompus ecuatia
eu vreau rezolvarea la ecuatia mea ma nu o vreau descompusa
x=2 x= -8 asta e rezultatul si mai sus ai si rezolvarea pt ca fara descompunere nu o poti efectua
ok multumesc
;)
2014-05-17T12:01:33+03:00


x²-10x+16=0

x²-2x-8x+16=0

x(x-2)+8(x-2)=0

(x-2)(x+8)=0

x-2=0

x=2

x+8=0

x=-8

PAI ACI DELTA =100 MINUS 4 ORI 1 ORI 16 = 100 minus 64 =36 de aici rezulta ca radical din delta e 6 , apoi faci x1=10 plus 6 totul supra 2 =8 iar x2 = 10 minus 6 totul supra 2 = 2 asta e tot
sper ca te+am ajutat :D