Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T11:52:24+03:00
Dupa parerea mea opera literara amintiri din copilarie de ion creanga apartine genului epic deoarece autorul isi transmite in mod indirect ideile , gandurile si sentimentele.
un motiv ar fi faptul ca autorul este omniscient adica stie tot despre intamplari.modul de expunere predominant este naratiunea.
un alt motiv ar fi faptul ca apare eul liric(exemple).tema textului este copilaria.
in concluzie opera literara amintiri din copilarie de ion creanga apartine speciei literare epice deoarece are toate caracteristicile acestui gen.
12 4 12
2014-05-17T12:16:54+03:00

in primul rand textul are actiune ,personaje si narator.

actiunea se realizeaza la persoana intai,perspectiva narativa fiind subiectiva.

textul este structurat pe mientele subiectului

modul predominant de expunere este naratiunea care s eimbina cu dialogul si cu descrierea.

7 3 7