Verbele din prima strofa precizand fel , mod , timp '

Noaptea-i dulce -n primavara, linistita , racoroasa
Ca-ntr-un suflet cu durere o gandire mangaioasa ,
Ici , colo , cerul dispare sub mari insule de nori rasunau
Scuturand din a lui poale lungi si repezi meteori .

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-17T11:45:05+03:00
-i:verb,indicativ,prezent
dispare:verb,indicativ,prezent
scuturand:verb,gerunziu,
rasturnau:verb,indicativ,perf.simplu
1 5 1
2014-05-17T11:45:17+03:00