Un copil are 160 lei iar fratele sau cu 25% mai puțin. Cați lei au impreuna cei doi

2
25/100 x 160=40lei( diferenta dintre banii fratilor)
160-40=120lei( bani fratelui)
120+160=280lei( cei 2 frati, in total)
da.. :))

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T17:29:22+02:00
25%din  160 = 25/100*160=25/10*16=400/10=40  lei 
160-40=120
Amandoi  au  160+120 =  280  lei 
1 5 1
2014-01-24T17:30:53+02:00
160*25/100=160*0,25=40  160+40=200