Construiți o propoziție în care substantivul floare la numarul plural să aibă functia sintactică de atribut substantival prepozitional care să determine un numeral.Imi trebuie urgent!!!multumesc anticipat!!!!!

2

Răspunsuri

2014-05-17T10:14:15+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T10:15:40+03:00
Cosul cu 7 flori era pe masa.
41 4 41
Multumesc,dar Mama are în grădina 30 de flori. este bine??