nu , pentru ca trebuie sa fie o apa curgatoare
toate hidrocentralele au nevoie de un lac de acumulare de unde apa sa aiva o cadere destul de mare ca sa puna in miscare turbinele, dar pe un lac izolat nu se poate

Răspunsuri

2014-01-24T17:10:30+02:00
Da  ,  poate  sa  fie .  La  fortile  de  Fier  I si  II    in  Romania  ,  sunt  mai  avantajoase  ,  sunt  nepioluante  si  produc  energie  electrica  cu  puterea  apei 
Scuze , nu am citit ca trebuie pe un lac , am citit printre randuri . Pe un lac nu poate fi o hidrocentrala
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-24T17:11:23+02:00
printr-un baraj de acumulare a apei pe cursul unui rau unde poate fi prezentata si o cascada,se realizeaza acumularea unei energii potentiale,transformata in energie cinetica prin rotirea turbinei hidrocentralei.aceasta miscare de rotatie va fi transmisa mai departe printr-un angrenaj de roti dintate generatorului de curent electric,care prin rotirea rotorului generatorului intr-un camp magnetic va transforma energia mecanica in energie electrica

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters