Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-17T10:08:09+03:00
El merge la magazin des
Andrei e rau
frigiderul este rece
pana usoara cade de sus
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-17T10:09:44+03:00
Ea are un par des.-adjectiv
Merge des la bunici.-adverb
El este rau.-adverb
Cainele rau alearga dupa pisica.-adjectiv
Apa rece curge..-adjectiv
Apa este rece.-adverb
Pana usoara a fost luata de vant.-adjectiv
Porumbelul zboara usor.-adverb

2 4 2